قهرمان طلایی کاراته ایران گفت: این طلا نتیجه تلاشهای خودم و همچنین حمایتهای فدراسیون و کمکهای خانم پگاه زنگنه و لیلا صمدی است
آتوسا گلشادنژاد پس از کسب مدال طلا در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خیلی خوشحال هستم که توانستم خوش رنگترین مدال را به دست بیاورم.
او در ادامه با اشاره به دو طلای قبلی کاراته کاهای دختر ایران افزود: قبل از من فاطمه صادقی و ساره بهمنیار نیز موفق شده بودند دو مدال طلا را به دست بیاورند. من هم توانستم تواناییهای خودم را نشان بدهم و از سد رقیبم که دارای رنکینگ ۴ جهانی هست بگذرم. این سومین مبارزه من با این حریف تونسی بود که خوشبختانه دو بار موفق به پیروزی مقابل او شدم و خودم را اثبات کردم. گلشادنژاد در پایان با اشاره به تمام کسانی که او را در راه کسب مدال طلا حمایت کردند اظهار داشت: این طلا نتیجه تلاشهای خودم و همچنین حمایتهای فدراسیون و کمکهای خانم پگاه زنگنه و لیلا صمدی است که جا دارد از همه آنها تشکر کنم . وی در مورد برنامههای آینده اش گفت:به هر حال کسب اینگونه مدال شرایط را سخت خواهد کرد وما را موظف میکند تا بیشتر تلاش کنیم.به دنبال سکوهای بعدی هستم.به مسابقاتجهانی والمپیک فکر میکنم، چون مدالهای آنها تعریف دیگری دارد.دوست دارم که این اتفاق تحقق یابد.شک ندارم که چنین خواهد شد، چون هنوز جوان هستم.
شما چه نظری دارید؟